We werken grondig, in samenspraak en altijd met hoogopgeleide telemarketeers.

Voorbereiding
Voordat we met een klant in zee gaan, kijken we altijd kritisch hoe we het product of dienst het beste in de markt kunnen zetten. Na een grondige voorbereiding en verkenning van de mogelijkheden beginnen we met het schrijven van het belscript. In samenspraak met de klant zorgen we ervoor dat we de juiste doelgroepen bereiken. Het belscript schrijven we op basis van uw informatie. Dit script is niet bindend voor onze agents: het vormt een belangrijke leidraad in het gesprek; het zorgt er bijvoorbeeld voor dat het jargon van uw bedrijf wordt overgenomen.

Uw team
Op basis van achtergrond en interesses stellen wij zorgvuldig een team van agents voor u samen. Zonder uitzondering zijn zij HBO of WO geschoold en communicatief sterk. Dankzij onze degelijke trainingen signaleren onze agents tijdens het bellen trends en afwijkingen. Deze worden steeds met u besproken.

Het is belangrijk dat u uw team van agents leert kennen. Voordat we starten vertelt u onze agents alles over uw bedrijf en u ziet dan wie straks uw bedrijf vertegenwoordigen. Wij nodigen u ook graag uit om bij ons te komen meeluisteren naar de gesprekken. Tussendoor luisteren wij zelf overigens ook regelmatig mee: een perfecte manier om onze telemarketeers voortdurend te coachen.

Samen met u perfectioneren we zo voortdurend het proces en zorgen we ervoor dat we de doelstellingen halen.