Effectievere sales dankzij de intensieve trainingen Telefonische Acquisitie van AIM.

Telefonische Acquisitie
Ons trainingsprogramma is er op gericht doelgericht en effectief afspraken te maken. Na het volgen van ons trainingsprogramma gaat uw verkoopteam nóg effectiever aan de slag!

Intensief en op maat
Wij trainen intensief op effectief bellen, meedenken en adequaat reageren. Na onze training weten uw telemarketeers nog beter hoe zij op het juiste moment de juiste vragen kunnen stellen en hebben zij onmiddellijk in de gaten of een prospect een interessante lead voor uw bedrijf is of niet.
De trainingen zijn op maat gemaakt en kunnen ‘in huis’ worden gegeven. Voorafgaand aan de training ontvangen de cursisten een vragenlijst die ons inzicht geeft in zaken als opleidingsniveau en de specifieke leerdoelen van de cursisten.

Aanpak
Onze aanpak van de trainingen kenmerkt zich als gedreven, vakkundig en enthousiasmerend. Individueel succes voor de cursist maar zeker ook een enthousiasmerende groepsdynamiek zijn belangrijke onderdelen van onze aanpak. De basis van ons trainingsprogramma is natuurlijk de theorie. De meeste tijd besteden wij echter aan cases, rollenspellen, oefeningen en evaluaties. Het werk van een telemarketeer is immers vooral een praktisch vak. Het uiteindelijke doel van onze trainingen is het professionaliseren van elke telefonische uiting van elke individuele deelnemer.